Blogi jako forma marketingu

Jeśli kiedyś marzyłeś o tym, żeby prowadzić dziennik, teraz możesz wkroczyć w XXI wiek i mieć własnego bloga. Co to właściwie jest? Otóż nic innego jak elektroniczny dziennik, w którym można zapisywać swoje opinie, wszystko co przychodzi nam do głowy.

Co więcej, można także dzielić się swoimi spostrzeżeniami z innymi blogerami. Bowiem dostęp do takiego bloga mają wszyscy użytkownicy Internetu. Oczywiście są także pamiętniki elektroniczne, których treść jest widoczna tylko po zalogowaniu, co oznacza, że prowadzona jest selekcja. Jednakże w Internecie można być anonimową osobą, nie trzeba ujawniać swoich danych. Tym samym nie trzeba przyznawać się do zamieszczanych na blogu tekstów. Wygląd własnego bloga można dowolnie tworzyć. Co z kolei wiąże się z tym, że nawet takie blogi, które mają gotowe szablony są modyfikowane przez unikalne zdjęcia, dobór czcionek i oczywiście autorskie treści.

Blogi były niezwykle popularne kilka lat temu, jednakże dziś wiele osób nadal prowadzi taki elektroniczny pamiętnik, jednakże częstotliwość pojawiających się na nim wpisów pozostawia wiele do życzenia. Ponadto ciekawe blogi w polskim internecie (Blogan.pl) są formą marketingu. Osoby znane prowadzą swoje dzienniki i opisują ważne w ich życiu wydarzenia. Ostatnio nawet politycy wykorzystywali je w swojej kampanii, do komunikowania się z innymi użytkowaniami sieci. Zresztą akurat jeśli chodzi o polityków to korzystają także z portali społecznościowych, gdzie mają swoje profile, udzielają się na różnego rodzaju formach internetowych. Po prostu robią sobie dobry PR w sieci.

Post Details

Comments are closed.